- فروشگاه آسان خرید آندروپومورفیسم (انسان انگاری) برند: مفهوم، اندازه گیری، و تاثیر آن بر روی شخصیت و وفاداری برند
انجام کلیه امور در زمینه های مقاله، پروپوزال، تایپ، تحقیق و ...

آندروپومورفیسم (انسان انگاری) برند: مفهوم، اندازه گیری، و تاثیر آن بر روی شخصیت و وفاداری برند

آندروپومورفیسم (انسان انگاری) برند: مفهوم، اندازه گیری، و تاثیر آن بر روی شخصیت و وفاداری برند

فایل اصلی به صورت پی دی اف و 19 صفحه و ترجمه در قالب ورد و 16 صفحه می باشد

چکیده

در این تحقیق، ما تصور می‌کنیم انسان انگاری برند به عنوان یک ویژگی از محصولات مارک در رابطه با حدی که این اشیاء تصور می‌شوند هستند در حالیکه آنها دنیای انسانهای واقعی بودند. سپس، ما یک مقیاس انسان انگاری برند را توسعه دادیم که طبیعت چند بعدی از ساختار را می‌گیرد.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 300,000 ریال
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
New-WinRAR-ZIP-archive_1820841_9378.zip300.5k