- فروشگاه آسان خرید عوامل روانشناختی و اجتماعی که بر روی رفتار درونی مشتری تأثیر می گذارد
انجام کلیه امور در زمینه های مقاله، پروپوزال، تایپ، تحقیق و ...

عوامل روانشناختی و اجتماعی که بر روی رفتار درونی مشتری تأثیر می گذارد

عوامل روانشناختی و اجتماعی که بر روی رفتار درونی  مشتری تأثیر می گذارد

فایل اصلی به صورت پی دی اف و 5 صفحه و فایل ترجمه شده در قالب ورد و 6 صفحه می باشد

چکیده :

تجارت الکترونیکی تغییرهای بزرگی را در رفتار مشتری ایجاد می کند و این تغییرات عمدتاً توسط اصلاح عواملی ایجاد می شوند که روی رفتار واقعی مشتری دارند ، این مقاله مشخصه ها و خصوصیات عوامل اجتماعی و روانشناسی را رائه می دهد .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
New-WinRAR-ZIP-archive_1823029_7907.zip823.7k